עצות האכלה לגורים

אם אינך בטוח במה להאכיל את הגור שלך, או כמה ובאיזו תדירות, נשמח לעזור.

מעבירים למזון חדש בהדרגה

בימים הראשונים להולדת הגור שלך, עדיף לשמור על מזון לגורים שניתן לגור בעבר, בביתו הקודם. שינוי המזון בשלב זה עלול להפעיל לחץ נוסף על מערכת העיכול של הכלב הצעיר.

לאחר שהגור התמקם, בדרך כלל לאחר שבוע או שבועיים, אתה יכול להתחיל לעבור למזון אחר: כל שעליך לעשות הוא לערבב מעט מהמזון החדש לתוך המנה היומית של הגור, ולאחר מכן להגדיל בהדרגה את שיעור המזון החדש בכל יום. בדרך זו, מערכת העיכול של הגור יכולה להסתגל לאט לאט למזון החדש. לאחר שהחלטת על מזון לגורים, עליך לשמור עליו.

כמה אוכל גור צריך לאכול?

מדידת מנת המזון ליום היא חשובה, שכן מתן לגור יותר מדי או מעט מדי ויטמינים וחומרי מזון עלולים להזיק לגדילתו. לכן, במידת האפשר, יש להקפיד על כמויות ההאכלה המומלצות על אריזת המזון היבש של Happy Dog. נקודת המוצא היא תמיד משקל היעד, לפי גיל וגזע, ולאו דווקא משקלו הנוכחי כרגע. זה עשוי להיות גבוה יותר עבור בעלי חיים צעירים שגדלו מהר מדי. בתרחיש זה, אם 'המשקל הנוכחי' משמש כבסיס, זה עלול להוביל לצמיחה מהירה עוד יותר. באופן כללי, האכילו 'כמה שפחות וכמה שצריך'.

באיזו תדירות עלי להאכיל את הגור שלי?

אם אתה רוצה להאכיל את הגור שלך בצורה נכונה, אתה יכול להשתמש בהנחיות המומלצות שניתנו על ידי המומחים כדי לקבוע באיזו תדירות להאכיל:

כלבים בוגרים מוזנים בדרך כלל פעמיים ביום במזון לכלבים בוגרים, אך לעתים קרובות גורים צריכים לאכול בתדירות גבוהה יותר. הסיבה לכך היא שלגורים יש בטן קטנה יחסית, ומלכתחילה יכולים לאכול רק כמויות קטנות. כמויות גדולות של מזון עלולות להעמיס על מערכת העיכול של הגור.

האם אני יכול לתת לגור שלי משהו לאכול בין הארוחות?

בדיוק כמו כלבים בוגרים, גורים אוהבים פינוקים טבעיים כפרס או חטיפים קטנים בין הארוחות. עם זאת, יש לתת אלו במשורה, ולספור אותם כחלק מהקצבת המזון היומית. לחילופין, ניתן לתת חלק מהמנה היומית של מזון יבש כפינוקים.

כמה זמן צריך לתת אוכל לגורים?

הגודל הבוגר החזוי של הכלב הוא גורם מרכזי בהמלצה לכמה זמן יש לתת מזון לגורים:

בעיקרון, כאשר הכלב הגיע כמעט הגיע לגודל הכלב הבוגר, ניתן לשנות ממזון גורים למזון בוגר.

יש לבחור את המזון שאליו הגור עובר על פי גזע, חילוף חומרים וביצועים אינדיבידואליים, (למשל מיני מבוגרים לכלבים בוגרים עד 10 ק"ג עם דרישות אנרגיה רגילות, מבוגר בינוני לכלבים בוגרים מ-11-25 ק"ג עם דרישות אנרגיה רגילות, ומקסי בוגר לכלבים בוגרים מעל 26 ק"ג עם דרישות אנרגיה רגילות).

אם אתה מרגיש שכלב הג'וניור שלך רזה מדי או אולי עודף משקל, תוכל למצוא מידע נוסף על המשקל האידיאלי כאן באתר.

דילוג לתוכן