הקונספט התזונתי האיכותי שלנו

ה-Happy Dog Natural Life Concept® מספק רק את הטוב
ביותר לחברך בעל ארבע הרגליים

המתכון להצלחה ליצירת מזון הפרימיום לכלבים שלנו מבוסס על שלוש עקרונות:

עיבוד עדין

ללא תוספת של חומרים משמרים מלאכותיים כלשהם ובשליטה של גוף בלתי תלוי

מתכונים מושלמים

לענות בצורה אופטימאלית על הצרכים והדרישות של הכלב שלך

המרכיבים הטבעיים שלנו

הם הבסיס למתכונים המאוזנים והמתאימים למין שלנו

אנו מייצרים את מוצרי Happy Dog שלנו בוורינגן, בוואריה לפי פילוסופיה זו כבר למעלה מ-50 שנה. אבל מה בדיוק יש במוצרים שלנו?

בדיוק מנת הבשר הנכונה

בשר איכותי וחלבונים יקרי ערך מהחי הם המרכיב החשוב ביותר במזון לחיות המחמד שלנו בגלל חומצות האמינו החיוניות שלהם. במזון יבש של Happy Dog, שיעור החלבון מן החי נכלל בסך החלבון

עד 90%

אנו משתמשים בטבע כמדריך שלנו

Happy Dog Natural Life Concept® מציע לכלב שלך שילוב מאוזן מבחינה תזונתית של כל החומרים החיוניים עם מרכיבים טבעיים. בדרך זו, חילוף החומרים והגוף כולו נתמכים בצורה אופטימאלית באופן המותאם למין – מוכח תזונתית על פי הדוגמא של הטבע.

בנוסף למרכיב העיקרי של בשר ומקורות פחמימות שונים מגידול אזורי בהתאם למגוון, המזון היבש של Happy Dog מכיל רכיבים טבעיים כגון עשבי תיבול, זרעי פשתן או אצות. על מנת לתמוך בצורה מיטבית בחילוף החומרים בצורה המתאימה למין, אין תחליף למוצרים טבעיים בעלי תכונות מקדמות בריאות. זה מספק לכלב שלך את כל מה שמועיל לגוף שלו מבחינה הוליסטית – ממערכת חיסונית חזקה ועד לפרווה בריאה!

באופן טבעי, אנו בוחרים מרכיבים בריאים מהטבע למזון הפרימיום לכלבים שלנו במיוחד לפי האם יש להם השפעות חיוביות על בריאותו של חברכם הפרוותי ומשלבים אותם ליצירת תערובת תזונתית אופטימלית. לכן, אתה יכול להיות בטוח שלכלב שלך אין אספקה מוגזמת או חסר ושלא יופיעו תסמיני מחסור.

הקונספט התזונתי של Happy Dog ותכונותיו המעודדות בריאות:

תפוח עץ

סיבים תזונתיים המכילים פקטין מבטיחים תפקוד סדיר של מערכת העיכול ופלורת מעיים יציבה

עשבי תיבול נבחרים

עוזרים טבעיים לגוף - טובים לקיבה, למעיים, למחזור הדם ולמערכת הנשימה

אצה

ספק טבעי של מגוון רחב של רכיבי תזונה חיוניים, למשל. מינרלים וחומצות אמינו - ליותר רווחה ופרווה מבריקה

ג'ינג'ר

לחיזוק מערכת החיסון ומערכת השלד והשרירים

שמן פשתן וחמניות

עשיר בחומצות שומן חיוניות אומגה 3 ואומגה 6 לעיכול מווסת ולפרווה מבריקה

שמרים (חולצו)

מנאן-אוליגוסכרידים (MOS) ונוקלאוטידים מדפנות תאי שמרים טובים למערכת חיסונית חזקה (נוקלאוטידים עוזרים לחדש DNA)

מולים ניו זילנדים ירוקי שפתיים

עשיר בגליקוזאמינוגליקן לתמיכה במפרקים ובנוזל הסינוביאלי ולכן טוב למערכת השרירים והשלד

שמרים (יבשים)

לתמיכה בפלורת מעיים יציבה

הטיפול הטוב ביותר לכל אורך הדרך

ויטמינים, מינרלים ויסודות קורט, כמו גם שומן, חלבון, סיבים גולמיים ופחמימות חיוניים עבור חיות המחמד שלנו. מזון לחיות המחמד המאוזן והמגוון שלנו מבטיח אספקה נאותה של חומרים אלו ומתוסף במגוון מרכיבים בריאים מהטבע.

אנו לוקחים את הטבע כמדריך שלנו ומשכללים את מתכוני מזון הכלבים שלנו עם עשבי תיבול בריאים מהאזור. עם כל סוג מזוןשל Happy Dog, תמצאו מידע על הרכבה המדויק על האריזה או באתר האינטרנט שלנו, המורה לכם אילו מרכיבים מכילים במזון המתאים. אתה יכול לבחור את המזון לפי איזה היבט בריאותי אתה רוצה לתמוך.

דוגמה מתזונת המזון המלא שלנו למטרות המחשה

למזון היבש של Happy Dog Medium Adult ממגוון fit & vital, יש את ההרכב הבא:

הרכב

חלבון מהחי* (14% עופות, 4% כבש), תירס, קמח תירס, קמח אורז, שעורה, קמח דגים (5%, מתוכם 50% קמח סלמון), שומן עופות, המוגלובין*, כבד שעבר הידרוליזה, שמן חמניות, סלק עיסת* (מולא סוכר), שאריות תפוחים*, אשלגן כלורי, שמן לפתית, שמרים*, נתרן כלורי, אצות*, זרעי פשתן (0.16%), ביצה יבשה (0.12%), בשר מולים* (0.02%), שמרים* (תמצית גדילן חלב, ארטישוק, שן הארי, ג'ינג'ר (0.013%), עלה ליבנה, סרפד, קמומיל, כוסברה, רוזמרין, מרווה, ליקוריץ, טימין (סך הכל עשבי תיבול יבשים: 0.16%) *) מיובש. אנרגיה ניתנת לחילוף חומרים: 1550 KJ/100 גרם; 3710 קק"ל/ק"ג

למשל, זרעי הפשתן הכלולים בו עשירים בחומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6 ובעל תכולת לציטין וויטמין E גבוהה. זה יכול להשפיע לטובה על העור והפרווה, כמו גם השפעה נוגדת חמצון. בנוסף, בשר הרכיכות של מול ירוק-שפתיים עשיר בגליקוזאמינוגליקן ולכן טוב למפרקים, והג'ינג'ר הכלול בו תומך במערכת החיסון.

עם המזונות המלאים והבריאים שלנו, חברך בעל ארבע הרגליים מטופל היטב. בהתאם לדרישות המיוחדות של הכלב שלך, אתה יכול לבחור את המזון המתאים מהמגוון שלנו. אם אינכם בטוחים באיזה מזון לבחור, מומחי התזונה שלנו ישמחו לעזור לכם בייעוץ תזונתי.

לסיכום

כיום, מזון טוב לכלבים צריך להיות מסוגל לעשות הרבה יותר מאשר רק להשביע רעב! לכן, בנוסף לחלבונים מן החי והסיבים החשובים החיוניים לכלבכם, מזון הכלבים המאוזן של Happy Dog מכיל גם עשבי תיבול טבעיים. שמור על חיית המחמד שלך בכושר ולבריאות לכל החיים!

גלה את עולם המוצרים שלנו

המוצר המתאים לכל צורך. הכירו את מגוון המזון המאוזן שלנו לבעלי חיים. הוא קל לעיכול ועשיר בחלבונים מהחי באיכות גבוהה. *) מיובש. אנרגיה ניתנת לחילוף חומרים: 1550 KJ/100 גרם; 3710 קק"ל/ק"ג

דילוג לתוכן